FOLLOWER BERTAMBAH || TERHARU


Syukur ALHAMDULILLAH...ada yang sudi yang menjengah blog aku yang serba kekurangan ini...maaf sangat...tak dapat nak balas kunjungan anda yang sangat saya hargai...nanti saya usha blog kamu semua yaaa...harap bersabar... :)

Entri pun nak hidup segan...nak mati malu..eh..betul ke nih...entah..taram je laaa...2 minggu ni..aku sibuk sikit...penat banyak...mengantuk lebih...

Busy dengan kerja...konvo...dan upu...haish... *ayah aku suruh aku sambung belajar...harap maklum -.-

Tapi masalah aku..aku tak tahu nak ambil kos apa bhai...harap korang boleh tolong aku...please..*harapan -.-

Hehoooo...lari tajuk...entri ni khas untuk followers aku ya...walaupun belum cecah 200 lagi...aku dah rasa terharu sangat nih XD

Heeee...hasilnya...aku dah pindahkan ruangan FOLLOW ke atas...cewah....konon hebak la tuh *kepoyoan terserlah..harap dimaafkan :)

Nanti aku jalanjalan kat blog korang ya...INSYALLAH...sekarang ni..aku just tak nak blog aku ada lipas je...habuk sikitsikit tu..biasalah kan.. :)

ASSALAMUALAIKUM

------------------------

YF : Kau akan pergi ;(

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?