Monday, March 7, 2011

KESIBUKAN YANG MELAMPAU


YF...jangan nak hiperbola sangat kat sini... *nak buat camne..betul pon -.-

Maafmaaf...aku dah tak update blog bape hari tah...aku tak kira..SIBUK + PENAT = URAT TEGANG -.-

Banyak juga aktiviti aku hujung minggu nih...dan bila malam menjelma..mata aku merayu suruh tutup awal..jangan seksa dia lagi...dia dah penat...huhuhu...sedih aku dengar rayuan dia ;(

Ok..aku nak ringkaskan aktiviti aku ya..

Malam Sabtu

Pergi buang resdung (keluarkan cacing..gila weih..real kot!!banyak tak hingat!! -.- )

Hari Sabtu

Setengah hari aku kat pejabat..buat kerja
Setengah hari lagi..pergi keluar dengan famili cari baju untuk konvo
Tak tahu la ok ke tak
Tengok je lah nanti bila Hari Konvo aku tiba -.-
Itu pun kasut dan tudung tak beli lagi
Bila tah nak pergi beli
Tudung pun tak tahu nak pakai yang jenis apa
Kenapalah aku suka buat benda yang senang jadi susah? -.-
*persoalan yang aku tak leh nak jawab

Hari Ahad

Aku kerja lagi
Dari pukul 930am sampai 10.00pm tadi
Gila tak? -.-
Entah..no feeling

Esok

Kerja la..macam biasa -.-
Tak tahulah balik lambat ke tak -.-

Ok..aku bosan dengan entri ni..
Jumpa entri lain -.-

ASSALAMUALAIKUM

----------------------------

YF : Finally, I met 'YOU'

1 comment:

arep_lockermonth said...

tido mesti x cukup!!aiyoo same la mcm arep! bz menglahkan yb nih!~hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...