Wednesday, March 2, 2011

PEREMPUAN BERMAKE UP LEPAS KAHWIN || PERLUKAH???


Hah..kenapa aku nak post entri pasal MAKE UP bagai ni??ni semua salah SURIA FM!!hahaahaha...tajuk diorang pagi ni tak pasti pula..sebab..masukmasuk kereta je masa nak pergi kerja..dah HALIM OTHMAN dan ZIZI gelakgelak dengan pemanggil..aku dapat tangkap pasal apa..hah..jom ikuti perbualan mereka XD

Yang aku sempat dengar..pemanggil ni dah confirmconfirm la seorang ISTERI kan..dia mengomplen pasal SUAMI dia ni..mempertikaikan isteri ni bermake up dan bergaya di rumah...iyalah...muda lagi kan..lagipun isteri ni cakap bergaya untuk suami dia juga..bukan untuk orang lain..antara katakata suaminya...

"Kenapa ni...bermake up semua...bergaya..penat la tengok awak harihari pegang EYELINER dan BLUSHER..tak payahla make up semua tu.."

HO tanya la..sebelum kahwin tak komen ke?
Isteri ni pon..jawab la...

"Tak ada pula..siap puji cantik semua adalah.."

Hah???apa kes nih???masa bercinta...KAULAH MODELKU..KAULAH RATUKU..KAU LAH CANTIK..KAULAH ITU..KAULAH INI...Tapi..lepas kahwin...komen itulah..komen inilah..semuanya tak kena...kang tak bergaya...kata tak jaga airmuka suamilah..pastu..kang...boleh pula jadi alasan..nak KAHWIN lagi satu...tak ke haru namanya tu??

Lelaki oh Lelaki..
ASSALAMUALAIKUM

---------------------

YF : Seriuskah

4 comments:

garfield88_aini said...

sebelum kawin lain ctenya...
selepas kawin pun lain ctenya...

DiriKu said...

#garfield88_aini : memang la..tapi tak leh terima langsung lelaki yang mcm ni.. -.-

DiriKu said...

#garfield88_aini : memang la..tapi tak leh terima langsung lelaki yang mcm ni.. -.-

DiriKu said...

#garfield88_aini : memang la..tapi tak leh terima langsung lelaki yang mcm ni.. -.-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...