Wednesday, March 2, 2011

TAMAN MELAWATI PUN CANTIK APA...

Nak tahu kenapa aku cakap cantik??memang cantik weih...terpegun aku!!!haish..tak tahu la sebab DSLR ke..sebab PHOTOSHOP ke..tapi serius!!memang menusuk kalbu betul keindahan TAMAN MELAWATI ni dari puncak!!!

Gambar ni aku ambil dari seorang PHOTOGRAPHER yang sedang meningkat naik..eceh..promote pula...hehhhehe..empunya nama NURTAQWA OTHMAN...beliau ni sahabat aku...baik orangnya...*jangan nak puji lebih sangat -.-

Ni blog beliau..ahaa..jangan mainmain yaa..nama blog beliau DUNIA GRAFIK SAYA..kalau nak add kat MUKABUKU...klik nama beliau yaa..ramai juga sahabat aku yang berminat dengan PHOTOGRAPHY ni..ada yang sekadar hobi..ada juga yang serius..eh..apa aku merepek ni -.-

Dahdah...aku nak cerita pasal TAMAN MELAWATI je pon -.-


Itu dia...5 keping gambar yang indah...haish..bila daa mahu pergi shootshoot ni???DSLR!!!
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------

YF : Aku akan kecewa akhirnya

3 comments:

Eel said...

mcm nak dlsr jugak, tapi tak tau mcmne nak pilih~ huu

btw, thanks for dropping by! =D

DiriKu said...

#Eel : heeee..tahu tak apa...eh..apa ada hal..blogger pon..memang kena rajin singgah menyinggah XD

Zulfahmi Abidin said...

ala...aku pon nk jgk.aku tak pnah dapat beli seh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...