1ST ANNIVERSARY GIVEAWAY || JIWA KACAU


Hiyaaaaaa!!sudah lama aku tak join sebarang GIVEAWAY (GA) sejak....erk....sejak...erm...entah!!!Yang penting...aku nak join GA blogger JIWA KACAU ni...kehkehkehkehke..


Sebenarnya...dah lama kot rasanya aku jadi follow JIWA KACAU nih..tapi beliau buat GA sempena umur blog beliau yang dah masuk setahun..maksudnya tahun lepaslah aku jadi follower beliau...heheheeh...#tiadaunsurbodekok XD

Syarat beliau untuk menyertai GA sangat simplemimple jeee...kenapa aku cakap simple??jom tengok syarat beliau!!
  • Buat satu post tajuk macam kat atas ni
  • Copy banner dan letakkan ke dalam post… Link kan banner ke post ni
  • Buat satu entry simple dan make sure ade nama blog Jiwa Kacau dan di linkkan ke post GA atau blog beliau
  • Tag 5 orang blogger lain
  • Copy banner dan letak di sidebar (tak wajib)
  • Follow blog ni (tak wajib)
  • Follow Facebook fan page (tak wajib)
  • Follow Twitter (tak wajib)
  • Tinggalkan link post penyertaan anda di kotak komen di entri GA beliau
Hah...senang je kan?tapi yang part tag 5 orang blogger tu...macam payah je an..ala..yelayela..nak tag lah ni....tak sabarsabar!! -.-


Tarikh tutup - 31 Mei 2011

Mangsa tag :-


fuhh...penat tau pilih mangsa tag!!ni kalau tak menang..tak tahu laaa...hahahaahhah..
Ala Jiwa Kacau...janganlah touching...gurau je meyh...sejak bila pula aku jadi amoi ni..#takfaham -.-
Good Luck pada yang ditag!!
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------

YF : Maafkan aku sahabat

Comments

intan said…
hee..thx tag,yulia!
good luck! ^_^

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?