JANGAN CUBA SESEKALI


“Jangan terlalu baik, aku akan merindui kau.”

Aku cuba untuk tidak terlalu baik dengan kau...

“Jangan terlalu mengambil berat, aku mungkin menyukai kau.”

Aku kalau boleh..tak nak ambil tahu langsung apa yang kau buat...

“Jangan jadi terlalu rapat dengan aku, aku mungkin jatuh hati dengan kau.”

Aku juga tak nak terlalu bergantung dengan kau...





















Tapi...aku tak boleh...
Aku ingat boleh kawal...
Aku fikir boleh buat tak tahu je...
Aku rasa hati aku dah cukup dingin untuk merasai rasa itu....
Aku cuba...dan ia tidaklah semudah itu....

----------------------------------

Eh...apa aku merepek nih bhai??hahahahahahahhaha....
Overthelimit pula yaa... C:
ASSALAMUALAIKUM

----------------------------------

YF : Kesal dengan sikap yang terlalu kebudak-budakan

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?