Tuesday, April 5, 2011

KAU INGINKU MILIKI || NURUN NUWARRAH

Aku tak tahu la macam mana lagu ni ada dalam playlist kat PC aku...best gilaaaaaaaa!!! #bagiakulaa -.-

Bila tengok starting video nih, ada tulis kat situ...100% SINGAPURA...waa..orang KOTA SINGA laa..ala ala ALIF AZIZ gitu ye...cuba cari siapa NURUN NUWARRAH ni...tapi tak jumpa la pula..mungkin sebab aku dah mengantuk kot -.-

Aku malas nak bebel lebih...jom dengar!!!

--------------------------------


Lirik -

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Ku cuba nyatakan rasa cintaku
Hati masih terus keliru
Andai kau fahami isi hatiku
Yang benar ingin memilikimu

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Usah bandingkan sejarah lama
Kau tahu ku benar setia
Serik ku untuk bercinta lagi
takut dirimu disakiti

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini


-------------------------------------

Sedih je kan lagu ni..sobsob..sudah la tu YF..tidurtidur -.-
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------------

YF : Bolehkah?

2 comments:

jeBateja said...

ada kena megena dgn hang ke lagu ni....ahakz'

DiriKu said...

@jeBateja: hahahhhha...ada kena mengena ke? #winkwink :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...