Friday, April 8, 2011

KEMBALI BERTUDUNG BAWAL


Hehooooo...in English..we call it BACK TO BASIC...not BACK TO FUTURE ok....kehkehkeh...yeah....memang aku ada pakai tudung bawal...pergi office..minggu ni aku start...tapi selang-seli la dengan selendang...heheheh...

Kenapa aku pakai balik tudung bawal???entahlah...tergerak hati...nak selongkar balik almari...cari tudung bawal...pakai tudung bawal....dan bila aku pakai tudung bawal...terasa nak makan ikan bawal..hahaaha...gurau ok...

Siap Exec aku tanya lagi...kenapa aku berubah penampilan??ada apa-apa perubahan dalam hidup ke??tapi aku lupa la aku jawab apa hari tu...haish...jap..jenuh nak refresh balik ni..ala..tak boleh la...dah Shift + Delete kot...maaf  #terkilan -.-

Tapi aku tak tangkap gambar pun..malas laa..hehehhe...pape hal pun...aku dah terbuka hati nak pakai tudung bawal balik...macam pergi sekolah pula kan..petang-petang..ada aktiviti...pakai tudung bawal la..mana ada pakai tudung lain...lagi-lagi tudung bawal warna hitam...hahahhaha...siap warna tudung kat bahagian atas kepala dah turun warna sebab selalu dijemur di bawah terik mentari...cewah...sempat pula aku bermadah yaa...

Satu harapan aku...supaya aku boleh berubah kepada yang lebih baik...INSYAALLAH...:)
ASSALAMUALAIKUM

---------------------------------------

YF : Pelik sangatkah aku pakai Pashmina? -.-

3 comments:

jeBateja said...

Pakai le apa2 tudung pun...asal tudung ok lah......err...tudung saji mengkuang pun cantik erk....erk...

DiriKu said...

@jeBateja: hahahha..cantikcantik..Siti pun ada pakai tudung saji kot XD

Nurul Ashikin said...

hye! ckin skrg pun slalu pkai tudung bawal. nmpak suci jer muka~ hik2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...