MENCUBA TAPI . . .


Cuba untuk menyibukkan diri...
Dengan kerja...
Dengan keluarga...
Dengan sahabat handai...
Dengan dunia internet...
Tapi...itu semua tak membantu....

Bila dengan kerja....aku teringin nak kongsi masalah kerja aku dengan dia...
Bila dengan keluarga...aku teringin dia bergelak ketawa dengan mereka...
Bila dengan sahabat handai...aku teringin dia ada bersamasama agar dapat mengenali mereka...
Bila dengan dunia internet...aku seringkali melihat gambarnya...
Dan pabila malam....ya...aku merindui dia...

---------------------------------

Wow....best gila rasa macam yang di atas tu...pernah tak rasa macam tu???
Hahahahha...memang terbaikkan???ni namanya #angau... C:
Habaq mai kalau pernah rasa....#winkwinkwink
ASSALAMUALAIKUM

---------------------------------

YF : Penunggu Istana

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?