Friday, April 29, 2011

ON THE STAGE || CONVOCATION

Eceh...tajuk dah Inggeris...tapi aku tak nak taip entri dalam Inggeris...boleh??kehkehkeh...

Saja nak update blog memalam buta macam ni...sebenarnya aku baru dapat gambar konvokesyen yang diorang snap atas pentas tu kan....heeee...akhirnya...sampai juga ye...

Ok..ok..aku malas nak taip lebihlebih..ada kerja lain lagi aku nak buat...ada 3 keping semuanya...harap janganlah muntah ya tengok gambar aku tu.. XD

-------------------------------------------------





-------------------------------------------------

Hehehehe...amacam??cun tak??#okbolehsepaksayalajulaju :P
Oklah...kena pergi dulu...ada kerja nak buat...itupun kalau mata aku masih mampu bertahan..:)
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------------------------

YF : Aku kecewa

5 comments:

Cahaya Amirah said...

pergh catwalk seyh! ngn high heels nyee.. wowww! ^_^

AimanAriffin said...

wowza! bestnye graduation. cant wait for mine! btw congratulations!

DiriKu said...

@Cahaya Amirah: hahahhahaa...belajar lu kat umah tu...fuh...tak penah pakai kasut tinggi tu...XD

@AimanAriffin : hahaa..terima kasih...dan goodluck juga XD

mira said...

tinggi babe! mira pun xberani pakai cam 2. nt konvo nak pakai wedges je. xmau amik risiko tegolek nt. lg2 ade incek photographer nt. heeee

DiriKu said...

@mira : try cari wedges...tak jumpa saiz yul -___-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...