Monday, April 4, 2011

SELAMAT HARI JADI || KAU


Kepada KAU..selamat hari jadi...moga panjang umur dan murah rezeki....aku tahu aku dah wish kat Inbox  kau...tapi nak wish juga kat sini..sebab kat Inbox tadi aku tak tahu nak cakap apa sebenarnya...sebab nervous kot...hahhahaahha....tah pape tah..watlek sudah...#ayatkaukan

Ok...sekali lagi..semoga kau berbahagia di mana jua kau berada..disamping siapapun..dan walau apa pun yang kau lakukan...aku juga berharap agar kau berjaya dalam setiap bidang yang kau ceburi...mungkin ucapan ini tidaklah seberapa bagi kau...ye lah...eh...tamo cakap perkataan tu...#takottakot XD

Apa?Nak hadiah?hahahhaa...boleh...INSYAALLAH...tapi aku hantar sendiri guna POST EKSPRES...ok?tak nak??Sokay... #merepeklagi 

Satu lagi..maaf kalau ucapan ini menganggu diari kehidupan kau.. 

ASSALAMUALAIKUM

P/s : Selamat Hari Jadi juga kepada adikku yang tersayang, tercomel dan segala ter...Nurfa Hazliani Khairul..I LOVE YOU :)
--------------------------------

YF : Doa buat kekasih


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...