Saturday, April 23, 2011

TERIMA KASIH BAKAL PENGIKUTKU


Hahaha..biasanya orang ucap terima kasih kat follower yang dah follow kita punya blog kan..ini aku nak ucap terima kasih kepada bakal follower aku..XDD

Kepada yang bakal menjadi PENGIKUT RASMI aku....aku ucapkan berbanyak terima kasih kalau sudi follow blog yang tak seberapa ni...

Bukan nak bodek...tapi ni ikhlas dari hati...kalau tak nak follow...tak apalah..singgah pun..jadilah kan...terima kasih juga...kalaukalau tersinggah kat sini...terbaca entrientri kat sini...harap entrientri aku dapat memberi faedah kepada korang semua..INSYAALLAH...

Lagipun...aku pun tak berapa berkenan kalau orang follow aku sebab terpaksa, dipaksa, atau apa jua jenis paksaan...tamotamo...tak best... -__-

Papehal pun...selamat membaca dan blogwalking ya!!
ASSALAMUALAIKUM

----------------------------------------

YF : Tersenyum simpul C:

2 comments:

Farah Shamsudin said...

saya follow secara ikhlas..:)

Wan Fakhrul Rin said...

Eheheh. Tibe2 je ni.. ade pape ke? :3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...