Sunday, May 29, 2011

AISHITERU || SHINITERUYO

Lagu ni lagu tema untuk Sinetron Cinta Melodi kat Astro...tapi aku tak tengok lah...sebab Astro pun tak ada...hahahah...

Mulamula...tak ambil port sangat...entah...tapi bila dengar lirik dia...lirik dia tak banyak ulang sangat...lebih kepada bercerita...I like that... <3

Jadi, aku paksa korang semua dengar juga!!tak kira!!miahahhaa!! XD

--------------------------------------------------




Lirik / Lyric :


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti

Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu

Apakah sama yang kau rasakan
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru (I love you)

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo (meskipun kamu jauh)
Kiminoi shuaguaratala (aku tetap mengingatimu selalu)
Shiniteruyo (percayalah) shiniteruyo (percayalah)

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru (I love you)

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru (I love you)


Tapi...untuk versi lirik saja...ada extra lyrics tau...so, klik la kalau nak dengar....winkwinkwink!! XD




--------------------------------------------------

Aku suka part Bahasa Jepun tu...erk...saja je lah nak bagitahu...tak boleh??grrrr -____-
ASSALAMUALAIKUM


--------------------------------------------------

YF : I love you, can't you hear that? T.T

2 comments:

aishah caca said...

lihat la.. siapa yg menyuruh mu dgr~... thanks to me ya....

DiriKu said...

@aishah caca : yeah yeah...thanks to you la dear !! XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...