APABILA SELANGOR KALAH TERUK DENGAN KELANTAN || PIALA FA 2011


Maaf sebab lambat post entri pasal SELANGOR VS KELANTAN nih...heee...match ni berlangsung di Stadium Shah Alam pada hari Jumaat lepas...

Buat pertama kalinya selama aku hidup hampir 22 tahun...aku pergi tengok bola live kat stadium...ye lah..sebelum nih...under age...dan tak ada kawan pun yang nak ajak...tapi ibu aku dah bagi warning...next time tak boleh pergi daa..sebab dia ingat yang aku pergi kali ni..under office...what the???hahahaahhaha!!ibu aku ni silap dengar la...aku pergi dengan office mates, bukan under office..haiyaaa!!!ala..bu..boleh la bu.. T_T

Ok...terus ke tajuk asal!walaupun pertama kali tengok secara live...itulah yang pertama kali juga aku tengok match yang tah apa-apa!!!walaupun aku tak berapa minat sangat dengan bola, tapi sekali dah join tengok match...memang aku rasa nak main sekali...serius weih...korang rasa nak baling kerusi je...tapi memang ada penyokong Selangor yang baling tempat duduk yang leper tuh...mana taknya....score dia korang mesti dah tahu kan...tak apa.meh aku tunjukkan bukti -_____-


Korang tahu gol pertama KELANTAN pada minit ke berapa??minit ke 12 aku rasa...weih...masa tu...punggung pun tak panas lagi kot...memang kecewa habis ar aku..gol SELANGOR tu pun...1...minit ke 90...hahahahahha...waktu ni KHAIRUL FAHMEE dah bengang gila!!siap dia tendang lagi bola tu...sebab SELANGOR dah pecah telur ayam...miahahaha!!!

Masa pertama je....KELANTAN dah gol 3 kali!!!3 weih!!!gol keeper SELANGOR..masa pertama, aku tak tahu lah apa masalah dia...haish...pastu...bahagian attack...harapkan orang yang botak tu je...aku tak sure la nama dia...hmm...dah dapat peluang nak shoot...asyik tersasar je!!!aku ni..tak payah cakap laa..sakit tekak aku jerit...geram je aku....pengadil lagi satu...pemain SELANGOR kena hentam boleh buat bodoh je???apakah???malas nak cakap lebih kan...kan kena saman pula blog aku yang tak berapa nak kaya nih...

Walaupun dah kalah teruk...kitorang masih tunggu sampai habis..konon semangat kesukanan la...tapi tak apalah...kesian pemain juga pemain SELANGOR...kena kutuk...next match..buat yang terbaik ok!!jangan nak main-main sangatlah... -_____-

Ok...kepada mereka...terima kasih sebab buat malam tu...sangat happening!!aku sayang korang...miahaahha!!over the limit pula aku yaa...betul lah... :)

Shakira, my best friend :)

Aku je pakai ALL BLACK -___-


Ayin, lalang...kejap sokong SELANGOR kejap sokong KELANTAN -_-

Noh, bajet cool kat situ...hahaha...

Muka frust 
(dia ni bukan member aku, tapi member kepada member aku)

Gambar : Credit to Dedey (kesian dia, tiada gambar beliau..almaklumlah..dia yang punya kamera)

Fuh...penat tau cerita..hahaahha...nak pergi lagi....yea yea!!nak pergi lagi...hahahaha...ALHAMDULILLAH...tiada apa-apa yang teruk berlaku pun masa kat stadium tu...ye la...tamolah jadi macam tahun lepas..siap gaduh-gaduh bagai...tak profesional langsung...cewah!!hahahaha... XD

Oklah...mahu stop...dah pukul berapa ni..lebam..lebam..-___-
ASSALAMUALAIKUM

------------------------------------------

YF : Belum terkeluar lagi dari list <3

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?