A CHANCE THAT WILL CHANGE EVERYTHING


Bolehkah kau memberikan aku peluang itu?
Peluang untuk membuktikan yang aku boleh mengambil risiko itu...
Risiko untuk membuat kau tersenyum bahagia dan ketawa riang bersama diri ini...

Bolehkah kau memberikan aku peluang itu?
Peluang untuk membetulkan segala kesilapan yang telah aku lakukan...
Kesilapan yang dulunya menghantui diriku...

Hanya dengan peluang itu...perubahan akan berlaku...
Aku berharap...kau mendengar bisikan hati ini...
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------------

YF : Percayalah - Ya, aku percaya

Comments

jeBateja said…
Manusia mmg di kelilingi peluang yg banyak....uma cara nak mendapatkan peluang tu jerk...manusia perlu bijak....ahakz


semua hang mendapat peluang tu....

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?