Thursday, May 5, 2011

FOLLOW THE FLOW || MY LIFE

Hmm...baru aku perasan...aku bukanlah seseorang yang menetapkan matlamat sebagai panduan kehidupan aku...aku pun tak tahu mengapa...aku lebih kepada mengikut saja arus kehidupan ini ingin membawa aku ke mana....

Mungkin sejak aku dari Tingkatan 4, aku dah hilang arah agaknya...sehinggalah sekarang...segalanya aku ikut saja..yup..kadangkadang aku pilih beberapa pilihan...seterusnya...aku serahkan saja..pada yang Mengetahui...entahlah...aku takut kalau aku pilih matlamat dan tetapkan matlamat...aku takut jadi kecewa...dan korang yang membaca...jangan jadi macam aku ya...PENAKUT DENGAN REALITI...

Aku juga baru perasan...aku bukan jenis seorang  yang mencari cinta...aku lebih suka sekiranya cinta itu datang tanpa aku sedari...spontan...tak payah susah-susah nak mencari...penat..kan?

Sekarang ni..aku kena kuat..sekiranya benar ia untuk aku...pasti akan datang juga kepada aku...sekiranya tak...aku redha... C:

Maaflah..entri mengarut di waktu rehat...
Walau apa pun yang aku lakukan...harap diberkatiNya dan mampu menjadikan aku lebih baik dari dulu...
INSYAALLAH...
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------

YF : Demi dia

2 comments:

AimanAriffin said...

true. Sometimes we should just leave it to fate. But sometimes they say a little effort might change it. U never know haha

DiriKu said...

@AimanAriffin : yeah..you never know...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...