HARUS BANGUN MENGHADAPI HARI BARU

Aku bangun hari ini...
Cuba mengumpul semangat yang baru...
Nafas yang baru...

Aku tidak mahu lagi memikirkan hal itu...
Apa yang berlaku...
Telah pun berlaku...
Tidak guna lagi aku menyesalinya...

Aku cuma manusia biasa...
Aku tidak dapat lari dari merasainya...
Mungkin...
Inilah kesilapan aku...
Terlalu yakin bahawa aku tidak akan lagi mampu merasainya...

Barangkali...
Inilah pengajaran buat aku...
Aku cuba untuk melangkah lagi...
Masih terlalu panjang perjalanan aku...
Sekiranya sepanjang perjalanan itu terdapat persinggahan yang mungkin mengecewakan aku...
Tutuplah mata hatiku YA ALLAH...
ASSALAMUALAIKUM


--------------------------------------------

YF : No one else come close

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?