Sunday, May 8, 2011

JADILAH DIRI SENDIRI

Aku seru kepada para pembaca blog aku...
Jadilah diri sendiri...
Janganlah terpengaruh dengan sesiapa pun...
Blogger, artis, bos atau sesiapa pun!

Nak terpengaruh boleh...
Pilih yang baik-baik sahaja...
Dan korang buat acuan sendiri...
Hasil tangan sendiri...

Kalau nak jadi macam orang lain...
Korang kenalah tukar nama juga...
Ye lah...nak sangat jadi macam diorang kan...
Kesian mak bapak korang...
Bagi nama ala-ala Arabian nak tukar jadi Mat Salleh pula...hahahahha!!

Diri kita tetap diri kita!
Tiada siapa pun boleh copy paste kita punya cara, sikap dan sebagainya...
Be yourself dude...
Banggalah dengan diri sendiri...
Kalau tak diri sendiri...
Siapa lagi kan?
ASSALAMUALAIKUM


------------------------------------------

YF : Pasrah dengan segalanya 

2 comments:

AimanAriffin said...

well said! I blogged abt the same too. Just be yourself. The things that u want to change most is what makes you most interesting :)

DiriKu said...

@AimanAriffin : really???heee...yeah!itu benar sekali! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...