SINGKAT TAPI BERMAKNA

Mengapa terlalu singkat perbualan itu?
Disaat perbualan itu mengandungi isi yang serius...
Disaat aku memerlukan penjelasan...

Mengapa terlalu singkat perbualan itu?
Disaat aku terlalu menginginkan perhatiannya...
Disaat aku memerlukan kehadirannya...

Namun, ada satu ayat yang mampu menenangkan jiwaku...
Satu ayat yang mengandungi 1001 maksud...
Adakah aku cuma berangan?
Atau sekadar ingin menyedapkan hati walhal ia bukan apa yang disangka...

Aku hanya mampu berserah...
Dengan mainan ini...
ASSALAMUALAIKUM


-------------------------------------------------

YF : Tak seburuk yang kita sangka
Tak seindah yang kita jangka

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?