Saturday, May 21, 2011

VAMPIRE DIARIES SEASON 2 || HAMPIR KE PENGHUJUNG


Tengok babak kat atas tu...babakbabak yang menyedihkan...
Babak di mana seorang sahabat memerlukan sokongan dari yang lain...
Siapa yang layan...tahulah...
Season 2 ni...bakal hampir ke penghujungnya...
Harap Season 3 cepat menyusul...

Apa yang ingin aku cuba ceritakan di sini adalah...
Apabila seseorang yang kita sayang mengalami kesusahan...
Kita sebagai ahli keluarga pasti akan menghulurkan bantuan...betul tak?
Bantu dari segi wang sekiranya mampu...
Bantu dari segi tenaga sekiranya mampu...
Paling kurang pun...menjadi seorang pendengar yang baik...

Sampai satu tahap tu...
Apabila kita terlalu stres atau sedih...
Apa yang kita nak adalah pelukan seseorang...
Ibu, ayah, abang, kakak, adik, sahabat, suami atau isteri...

Merekalah yang boleh menjadi perantara untuk meringankan beban di dalam hati kita...
Tanpa kita bercakap pun...mereka sudah mengerti...yang kita berada dalam kesedihan...

Aku berharap...aku juga boleh membantu mereka...
Aku akan cuba selagi mampu...INSYAALLAH...
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------------------

YF : Mengapakah hati seorang perempuan itu 
terlalu lembut untuk seorang lelaki?

3 comments:

zacky ~786~ said...

:)

shandye. said...

TVD dh abes pn 2nd season...

=(

DiriKu said...

@zacky ~786~ : :)

@shandye. : ye ke????tak ada astro...tunggu download je ;(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...