Sunday, May 22, 2011

YF vs AWEK KHAIRUL FAHMEE (KF)

Hahahahahahaahaahha!!!!YF stand for YULIA FAJRIN ok!!!ada orang suruh aku buat entri pasal ni...haish....serba salah aku dibuatnya....tapi just for fun ok...bukan nak publisiti murahan...maaf ya ELIA!!!maafmaafmaaf :)

Segalanya bermula di TWITTER...aku dok kecoh ada orang LIKE salah satu entri aku sampai 70 orang!!!nama pun TWITTER kan..so, nak kecoh lebihlebih..siapa kisah kan??Jadi, satu pencapaian yang sangat bagus buat aku sebagai seorang blogger yang suamsuam kuku..erk...tak suam sangat kot....sejuk je..hehehehe...mendapat LIKE sebegitu rupa...batak sikit ok...haahahahah!!padahal satu entri tu je pun...-____-

Header JEJARIRUNCING

Tahniah ya - C & P dari JEJARIRUNCING

Lepas tu...adalah seorang insan ni...seorang kakak...yang digelar FARAHFLAVIDUS membandingkan LIKE aku tu dengan LIKE ELIA...mengatakan LIKE entri beliau tak adalah sebanyak aku...peh!!!aku dengan rendah dirinya...memanglah menidakkan...siapalah tak kenal ELIA...seorang wanita yang telah menjadi tunangan KF aka KHAIRUL FAHMEE!!fuh...kebetulan...apabila nama aku disingkatkan...jadi YF...dan KHAIRUL FAHMEE...jadi KF...fuh...terbaik!!!lebihlebih lagi...aku dan KF...sebaya!!!kredit di situ yaaa!!!jangan jealous!!hahaha...gurau saja...tak hairan pun... :P

Tapi aku pasti...kenyataan FARAHFLAVIDUS tu sekadar gurauan semata...kadangkala gurauan di pagi hari memang mengarut...miahahha!!ok!!I'm done here FARAHFLAVIDUS!!!
ASSALAMUALAIKUM

----------------------------------------------

YF : Get It Right

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...