Friday, June 24, 2011

6 CARA TIDUR YANG MEMPENGARUHI PERSONALITI DIRI

Apabila cara tidur tu mempengaruhi personaliti diri...mesti korang rasa...eh...betul ke?tipulah nih...aku pun tak berapa nak pasti sangatlah...kalau betul...sekadar kebetulan sajalah ya...

Hah...lepas ni...jangan nak cover sangatlah ek tidur tu...tahulah...bila dah tidur tu...memang tak ingat dunia dah...#akulahtu XDD

----------------------------------------

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan orang ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai citacita. Mereka tidak suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Takde bantal

Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!!

*Catatan : FACEBOOK

----------------------------------------

Kehkehkeh...tak ada bantal ye?nantilah aku belanja...aku beli bantal kecik tu...yang untuk baby tu...comel sikit kan...XDD
ASSALAMUALAIKUM


----------------------------------------

YF : Gila + Sewel = MEROYAN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...