Sunday, June 26, 2011

AKU RAJIN UPDATE BLOG???

Seharian suntuk aku di luar rumah...baru saja pulang...haish...nasib baik ibu aku tak marah...heeeee...tapi sat lagi nak keluar lagi...dengan adikadik aku...fuh...yang hebatnya...AKU DRIVE yawwww!!!

YA ALLAH...Kau lindungilah perjalanan aku...selamatkanlah aku dari bencana yang tidak diingini...AMIN

Hampir setiap hari aku update blog...at least satu entri...bukan apa...tak nak blog aku ni rasa sunyi...dah la tak ada orang jenguk, kan...aku pula yang biarkan blog ni sendirian...tak patut...tak patut... :)

Gambar hari ini...nanti aku upload ya...TERIMA KASIH KEPADA SAHABATSAHABAT aku...minggu ni aku bahagia betul...sayang korang!!! <3

Dan tentang seseorang...hmm...tak ada apa sebenarnya yang diceritakan...cuma...aku nak ucapkan juga terima kasih...kerana pernah membuat aku tersenyum bahagia... :)

Eh...nanti jumpa lagi ya?
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------

YF : Tidak selamanya orang itu akan membuat kesilapan

2 comments:

Chegu Zubir said...

membiarkan blog tak berupdate ibarat kata diri sendiri yang dibiarkan tidak mandi...konpem busuk..kalau busuk sapa nak dekat...hehehee

jom join
Segmen : Pencarian Mega Bloglist

DiriKu said...

@Chegu Zubir : hahaahaha...teruk beno tu cikgu XDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...