ALPHA700 || SONY DSLR

Yeay Yeay!!!Esok nak pergi hantar mak Liana, BFF aku pergi umrah kat KLIA...fuh...bila pula ya tibanya masa aku...nak pergi umrah ni...hurm...kena tunggu rezeki dan ilmu yang cukup nak pergi ke sana...yang paling penting...hati mahu ikhlas dan suci dari segala hal dunia...

Minggu ni...aktiviti harian aku pack betul laa...dari pagi sampai malam...badan aku pun macam dah tak larat je tau...tadi dah kena selsema...haduh...meleleh tak ingat...nak habis satu roll tisu tu aku buat...erk....-__-"

Esok punya aktiviti...pagi pergi KLIA...petang pergi Bukit Raja...member Aishah nak belanja makan Pizza...rezeki weih...jangan ditolak...heeee...XDDD


Aku kerja petang hari ni...balik tadi...dalam pukul 10.00pm...lebih sikit laa...teringat nak pergi esok...rasa macam nak pinjam DSLR je kan...call member satu ofis...dia ada DSLR...ALPHA700 a.k.a A700...tanya...boleh pinjam tak...dia bagi laaa!!!thanks Dedey!!! <3

Ada tiga lensa...esok...bedal lah nak pakai yang mana satu...heeeee...jangan nak berlagak PRO pula ya esok YF...miahahaha!! Dedey siap nak bagi tripod lagi...hahhahahha...perli baik punya an...XDDD

Mata sudah mahu lelap...tapi hati mahu tengok itu FINAL MAHARAJA LAWAK dan update ini blog tersayang...erk...apsal aku cakap macam AH MOY ni....XDD
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------------

YF : Datang dan pergi...tidak ku pinta dan halang...
Semuanya terserah dirimu...

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?