Saturday, June 11, 2011

BILA MALAM PERTAMA BUAT PENGANTIN?

Waaaa!!!tajuk...HOT gila!!!ni 18SX punya entri ke???erm...tak kot...eh...iya kot...haish...ni sekadar pandangan aku je lah...

Persoalannya di sini, BILA MALAM PERTAMA BUAT PENGANTIN???
Adakah selepas nikah?malam terus "terjah" ???
Adakah selepas majlis sebelah perempuan?malam terus "dapat" ???
Adakah selepas majlis sebelah lelaki yang biasanya seminggu selepas majlis sebelah perempuan???malam terus "senyap" ???
Atau seminggu atau sebulan selepas bergelar suami isteri???

Hah...ni nak habaq...tadi kat FACEBOOK...salah seorang sahabat aku sewaktu di poli dahulu...telah mengetag aku untuk gambar sahabat aku seorang ni yang telah pun selamat menjadi seorang isteri dan majlisnya berlangsung dengan jayanya...sudah tu..timbulnya isu MALAM PERTAMA...ada yang komen, kata malam ni confirm ada sesuatu yang berlaku...hah, yang faham tu..diamdiam sudahlah ya...

Dan aku menafikan komen beliau itu...iyalah...takkanlah nak "buat" teruskan...penat kot jadi pengantin...ingat tak penat ke, kan?paling tidak pun, diorang mesti tidur tak ingat dunia...hah, silap hari bulan...sebilik pun belum tentu lagi...ye tak???

Beliau ni pula kata...lelaki...mana boleh tunggu lamalama???dan aku...fuh...betulkah lelaki begitu???hah...tak semua lelaki begitu ok...ada jumpa seorang...tunggu seminggu...baru "dapat"...maknanya lelaki ini tidaklah semuanya gelojoh macam kucing nampak ikan terbiarkan...masih ada lagi lelaki yang boleh mengawal nafsu dan keinginan duniawi walaupun wanita itu telah pun sah menjadi isterinya yang sah!!

Jengjeng!!!anda terdiri dalam golongan yang mana satu???hahahahaha!!jangan bagitahu...tak hingin nak tahu!!miahahaha!!!
ASSALAMUALAIKUM


------------------------------------------------------

YF : Sekadar ingin halal, itu saja :)

3 comments:

syrupmasin said...

haha..2-2 bole jd..ta tao nk pilih mne satu..haha

Farah Shamsudin said...

aishh! penat tau jadi penantin.. mana ade terus dapat ehh.. tak tahula kot org lain kan..:)

DiriKu said...

@syrupmasin : hamboi...semangat nampak??hahaha XDD

@Farah Shamsudin : kan??haish..macamamacam XDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...