Monday, June 6, 2011

BILA NAK ADA DSLR NI???

Mulakan pagi ini dengan BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...moga setiap apa yang kita lakukan diberkati oleh ALLAH hendaknya...

Pagipagi dah minta DSLR...apa kes kau ni YF???haiyaaa...aku dah kempunan betul dengan menatang tu...raya pun dah nak dekat...sobsob...eh...apa kena mengena daaa...sebenarnya....aku stress...jadi, aku kena alihkan perhatian kepada sesuatu yang lebih menarik...yup!!!photography lebih menarik, kan?


Tengok gambargambar yang menarik...boleh damaikan hati ni sikit...fuh...korang...bak sini sikit duit...aku nak tau...tak nak pinjam...hahahahha!!!berapi je korang baca kan...ala...korang kan banyak duit...meh le hulur sikit an... XDDD

OK..mahu siap untuk ke pejabat...haish...harap hari ini...tak ada apa yang boleh mencabar kesabaran aku...heh...jangan nak over sangat la YF...poyo je lebih hang nih...-___-
But, do pray for me yeah so that I can get my own DSLR... :)
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------

YF : Sudah hilang hormat agaknya kepada diri aku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...