Monday, June 20, 2011

DEMAM FAMILY DAY || BERAKHIR JUGA

Fuh...petang tadi...dalam pukul 5 lebih rasanya...aku baru sampai di rumah...terasa penat yang amat sangat...lepas tu...aku bantai tidur sampai pukul 9 lebih...ishishish...teruk betul kau ni YF... -____-

ALHAMDULILLAH...dengan izinNya...majlis dan acara berjalan dengan lancarnya...sukaneka...makan malam...semuanya ok...terima kasih kepada yang menjayakan majlis ni...AJK kelab mahupun tidak...kerjasama anda sangat saya hargai...tanpa anda semua...takkan berjalan majlis ini... :)

Bab menang dan bertuah ni...memang jangan bagi kat akulah ya...sememangnya...aku bukan seorang pesaing yang bagus...dan tidaklah sebertuah mana pun...apalah nasib ya...hahahah..tahniah kepada para pemenang...kesungguhan anda sangat terserlah...yang paling best...acara PIJAK BELON...yang lelaki memang terbaik!!dah macam kuda kepang aku tengok...sengit gila ah!!yang perempuan...ala..aku baru dapat pijak satu belon...belon aku pula yang pecah sendiri...nasibnasib... T.T

Sukahati tengok gelagat para pekerja yang menyanyi dengan semangatnya...sukahati dengan sikap para pekerja yang sangat sporting!!!okok...aku bagi senarai pemenang ya untuk majlis makan malam tu...dan seperti semua tahu...semua orang akan dapat hadiah...jadi, tak adalah timbul isu siapa yang dapat...siapa yang tak dapatkan...

Pemenang karaoke :

1) Nazrin
2) Shidi
3) Anas

Pemenang Tsunami :

Kak Nurul

King of The Night :

Anas

Queen of The Night : 

Shakirah

Bertuahkan mereka??aku hanya duduk di sebelah pentas...jaga hadiah...hehehhee...makan pun kurang semalam tau...tak ada rasa nak makan...fuh...tapi over all...memang best!!

Hari ni...cuma aktiviti bebas saja...mengenjoykan diri...hehehhee..dan aku juga ada snapsnap gambar orang...guna DSLR...Sony punya...guna lensa yang khusus untuk jenis portrait...dan hasilnya...walaweih!!!cun seyh!!!eh..bukan sebab aku yang snap...sebab dari lensa itu sendiri...berkobarkobar ambil gambar orang ya...gambar kau ada orang snap tak YF oi???ahaahha...of course lah ada...sabar yaa..nanti aku upload...plus edit!!miahaha!! XD

Ada sesi bergambar dengan budakbudak bujang...masingmasing HOT...hahahaha...thanks guys and girl...you guys made my day!! <3

Tahun depan, ada tak lagi majlis macam ni?tapi serius...janganlah aku lagi...penat wooo...T.T
ASSALAMUALAIKUM


----------------------------------------

YF : Jangan mainkan perasaan orang kalau tidak tahu apa itu rasa kekecewaan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...