Thursday, June 2, 2011

JUN || BAIK-BAIK SAJA YA DENGAN AKU?BOLEHKAN?


Aku rasa tak terlambat lagi kot...
Baru 2hb... :)

Tapi kerja dah menimbun sekarang...
Sangat sibuk...fuh...
Dengan kerenah orang lagi...
Penat la juga kot...
Sokay...aku boleh bertahan lagi...
Takkan nak give up sebab benda remeh macam tu kan?
Tak berbaloi langsung!

Bulan Mei...
Dah buat aku sedih...
Tapi tak apalah...
It's a sign from ALLAH... :)
Jadi, Jun...tolong...baikbaik saja ya dengan aku?Bolehkan?
ASSALAMUALAIKUM

------------------------------------------------------

YF : Gotta be somebody

3 comments:

Zulfahmi Abidin said...

hehe. nak kene say hi tu june jgk ker? LOL. hehehe.

DiriKu said...

@Zulfahmi Abidin : sibok je kau tau..hahhaa!! XD

lala shaheila said...

Nanti sy suruh "JUN" buat baik kat awk ... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...