Tuesday, June 21, 2011

JUN || KAU DAH MENGECEWAKAN AKU

Huhuhuhu...minggu ni...bermula dengan kejutan yang sangat mengejutkan aku...heh...macam biasalah kan...hanya mampu membaca dan tersenyum... :))

Aku pun satu...bodoh sangat kot...hahahhaha...macam tu pun boleh 'terjatuh' lagi kan...aku pun pelik juga dengan diri aku nih...rasa macam nak lari jauhjauh je dari sini...rasa nak ubah diri aku ni jadi orang lain...rupa lain...nama lain...suara lain...biarkan...aku tak nak diri aku ni...memalukan...jijik dengan diri aku ni...entah apaapa...USELESS...

Tapi kan...seriuslah...memang lawak...korang nak gelakkan aku pun boleh...gelaklah...gelak...aku suka tengok orang gelakgelak nih...happy je kan... :)

Jun...kau dah buat aku sedih banyak kali ar...aku benci kau!!!hahahhahaha... XDD
ASSALAMUALAIKUM


--------------------------------------------

YF : Kan saya dah cakap, saya pilih awak - NORA ELENA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...