Tuesday, June 7, 2011

KAU LANGSUNG TAK SESUAI DENGAN DIA!!!


Weih...kau kan...fikir ego kau...cemburu kau...hati kau...ingat dia tu apa?patung?boleh buat sesuka hati kau?Jangan nak bajet kau suci laa...kau tak pernah buat salah...kau tu bagus sangat...dia tu dah bagus sangat untuk kau...kau je tak reti nak bersyukur...tak tahu nak hargai...sekarang...siapa yang susah?siapa yang salah?

Lagi satu...kau tuduhtuduh dia...kau hentam dia...kata dia ditebuk tupai laa...curang laa...ada kau serang orang yang kononnya "tebuk" dia tu?kau takut kan...sebab dia bos kau, kan?weih...kau dayus weih...kau serang perempuan yang kau sayangsayang selama ni...tanpa usul periksa...dalam kepala hotak kau...kerja...kerja...kerja...agakagaklah... =.="


TRAILER


Okok...itu semua luahan perasaan aku terhadap SAIFUL EIDHAM...watak untuk drama NORA ELENA yang sedang hangat dipasaran gitu...memang aku panas je tengok dia tu...cemburu tak habishabis...hah...lepas tu...AHMAD SETH TAN...jadi pengganti kau...pengantin lelaki untuk NORA ELENA...baru kau tahu...langit tu tinggi ke rendah...siapa yang untung...siapa yang rugi...wekk!!

Heh...maaflah...tetiba emosi...aku tak layan sangat drama ni...tapi adik aku yang tercomel tu..hasut aku bagai...halamak...dah sangkut!!!terpaksa tengok sampai habis... -__-

Drama ni kan adaptasi dari novel KASIH YANG SUCI kan...aku berani jamin la...novel dia lagi best punya...mostly...drama yang diadaptasi dari novel ni...tak berapa nak menyeluruh sangat...siap potongpotong lagi kan...haish..nak membaca...macam harapan je...tengoklah kalau aku ada mood nak membaca dan mentelaah novel tu...heeee XD

Ok...nak kena buat kerja sikit...-_-
ASSALAMUALAIKUM


--------------------------------------------------

YF : Aku telah melepasi satu fasa - SYUKUR 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...