Saturday, June 25, 2011

KENDURI KAHWIN || KAHWIN KENDURI

Haiyaaaa...bulan ni je...aku dah attend dua kenduri kahwin...esok ada lagi...ape cer???asyik aku je datang kenduri orang...orang...bila pula nak datang kenduri aku nih???

Erk...YF...kau sedar tak apa yang kau taip tu???calon tak ada...nak ada kenduri bagai...cermin diri dulu, boleh???

Tengok adik Kak Feeza berarak bersama lelaki yang telah sah menjadi suaminya...terasa kat hati...haish...bestnyalah hai...best sebab apa...sebab dah HALAL...peluk lengan...heeee...bahagia...miahahahha!! XDD

Dah lah...malas nak cakap pasal tu...hah...tadi aku jumpa member lama aku...fuh...part time kat SECRET RECIPE, Giant Putra Heights...haish...kurus gila minah ni...dulu tak adalah kurus macam ni...muka cengkung seyh...aku pun tembam lagi kot...lupa pula nak tanya dia macam mana boleh kurus macam tu kan...

Korek punya korek...dah ada pakwe...part time sebab cuti sem...dah ambil degree pun kat UiTM, Shah Alam nun...nak kahwin...tapi tak ada duit lagi...untunglah... :)

Minum...dia pula belanja...ALHAMDULILLAH...minggu ni je...dah berapa orang belanja aku...murah rezeki korang ye...AMIN.. :)

Lepas tu...balikbalik umah je...dapat tahu SEPAH juara MAHARAJA LAWAK!!!waaaaa!!!mesti lawak dia best gila kan???JOZAN pun tempat kedua je...NABIL ketiga...JAMBU keempat...Nabil untunglah...menang bolot sorangsorang...hulur sikit NABIL..boleh? XD

Esok kerja...tapi jogging sekali tak?hurm...entah...takut tak mampu je...sekarang pun dah lebam mata nih... @_@
ASSALAMUALAIKUM


-------------------------------------------------

YF : Jangan!Jangan!Jangan! - HEARTLESS

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...