Monday, June 20, 2011

KISAH HATI

Lagu ni sesuai untuk para pencinta yang tidak kesampaian cintanya di atas dunia ini...mungkin dengan sedikit harapan...cinta itu bakal dibawa ke 'atas' sana...tapi adakah ia akan berlaku?WALLAHU'ALAM...

Aku pun...kadangkadang...ada juga guna istilah tu...kalau tiada di atas dunia ni...moga bertemu kembali di syurga...ada juga aku cakap macam ni...kalau jodoh aku tiada di atas dunia ni...di syurga pasti ada seseorang yang sedang menanti aku...

YF...jangan nak lebihlebih...boleh tak?grrrr!!! =__=

-----------------------------------------------

Klip Video :





Lirik / Lyric : 

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

-----------------------------------------------

Sedih kan...hmm...
Hanya Dia yang Maha Mengetahui...
Apa yang terbaik untuk hambaNya...
ASSALAMUALAIKUM 




-----------------------------------------------

YF : In a relationship?
Semoga berbahagia ya :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...