Wednesday, June 1, 2011

MARILAH || APA MOTIF LAGU NI???

Tadi aku disogokkan dengan sesuatu yang aku rasa MALU atau SEGAN sebagai rakyat Malaysia...hehehe XDD
Sampai nganga kot mulut aku tengok... :O
Aku nganga sebab ia amatlah jarang aku tengok di Malaysia ni dengan aksi yang bagi aku...BERANI dan GHAIRAH!!erk..ghairah ke??? -____-

Mulamula tengok...
Gambar cun...
Rumah...peh!!!
Hero...ok...aku suka!!!
Tengok penyanyi...erk...
Tengok tarian...alamak!!!
Tengok ending...tepuk dahi!!!

Korang tengoklah sendiri...
Fikirlah sendirilah...
Buatlah kesimpulan sendiri...
Malas aku nak layan...

-------------------------------------------





Lirik / Lyric : 

Ku tahu tentang muslihatmu ini
Ku tahu tentang reptasimu ini
Senyumanmu memukau hatiku
Jelinganmu buat ku keliru

Setiap kali engkau mendekati
Semakin aku melangkah pergi
Apakah erti permainan ini
Kini kurasa bagai disangkari

Akhirnya kau membisik hasratmu..

Chorus:
“Marilah kita menari, dibawah sinaran bulan,
Marilah kita menari, lagu ini takkan berulang,
Marilah kita menari, hanya kau di fikiran,”
Dirimu, diriku, irama menusuk hati,
Buat ku lupa diri..

Walaupun aku, kurasa gelisah
Keangkuhanmu buat ku terpesona
Adakahku mangsa seterusnya
Sememangnya ku rasa bersalah,

Kau tetap melafazkan hasratmu..

“Marilah kita menari, dibawah sinaran bulan,
Marilah kita menari, lagu ini takkan berulang,
Marilah kita menari, hanya kau di fikiran,”
Dirimu, diriku, irama menusuk hati,
Buat ku lupa diri..

Ku disini jatuh hati
Kehadiranmu buatku kaku
Janganlah kau buatku pilu
Biarkan ku memiliki mu.. memilikimu..

“Marilah kita menari, dibawah sinaran bulan,
Marilah kita menari, lagu ini takkan berulang,
Marilah kita menari, hanya kau di fikiran,”
Dirimu, diriku, irama menusuk hati,
Buat ku lupa diri..

-------------------------------------------

Kontroversi kot GAMBIT buat video klip macam tu...
Haish...aku tak faham...apa pun tak boleh!!
ASSALAMUALAIKUM


-------------------------------------------

YF : Keraskan hati

5 comments:

syrupmasin said...

mv paling hebad zaman ini :D

iz said...

adusss...hancur2..rosak sape wat video nih...

btw,new hupdate>>

http://cintailmu89.blogspot.com/2011/06/pemenang-ga-iz.html

DiriKu said...

@syrupmasin : hahaahaha!!!bukan hebad...over the age niihh XD

@iz : gambit lol XD

Ummu Nuha said...

salam,

first yg terlintas kt kepala,

'what the....?????!!!'

Astaghfirullah al azim, kenapa buat video clip macam 2..dah la hero nya melayu..islam...

hancur2..

semoga Allah bagi hidayah kt pengarah video klip ni dgn hero2nya skali..plus krew2 kt si2..

DiriKu said...

@Ummu Nuha : WAALAIKUMUSALAM...fuh..nganga kan??INSYAALLAH..amin! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...