Wednesday, June 1, 2011

MEMANDU DI PAGI BUTA

Fuh...ini semua adik aku punya pasal!!
Tak pasalpasal kena ambil dia kat PUTRA HEIGHTS nun!!
Jam dah menunjukkan lebih kurang 1.40 pagi...PAGI ok... -____-

Itu pun keluar tanpa ibu dan ayah aku tahu...
Yelah..malas nak kacau...orang tua..waktu cenggini dah tidur daaa..
Bukan macam orang muda nak jadi musang atau pun burung hantu... #apahalakupulayangterasanih -__-

Dah keluar dari kawasan perumahan aku...
Barulah ayah aku call...
Tapi...ada sesuatu ketenangan yang menyelinap masuk ke dalam hati aku...
Rasa bebas!!
Memang aku ada pasang niat nak memandu atau berjalanjalan di pagi buta...
Kiri kanan kereta kurang...
Silap hari bulan...aku je yang ada kat atas jalan raya tuh...
Ketepikan soal hantu mambang bagai tu...
Aku dah tak kesah tu semua (berlagaknya kau YF -____- )

Yang penting...
Aku rasa tenang...
Cuma memandang ke hadapan...
Pandangan yang kosong...
Just, nothing...

Bila lagi nak rasa macam ni??
Kalau keluar sesaja...
Memang menempah maut la...
Confirm ibu dan ayah aku tak kasi punya!!pffft!!

Fuh...
Walau apa pun..
Aku bersyukur dapat merasai perasaan itu...
Ketenangan itu...
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------

YF : Forgetting is easy, but not for me

4 comments:

Budak Botak said...

Kadang bila memandu sorang2 @ dok sorang2 dlm gelap kita dekatkan diri dgn Allah. Terasa Allah jaga kita...

Entry terbaru -> 10 Kemalangan Paling Mahal Dalam Sejarah Manusia... (",)

::blog anak jawer:: said...

demi adik..kene lah berkorban kan...hehehe

-Yok mampir diluk = tak faham dengan industri perfileman sekarang

jeBateja said...

uikk...ko patut bawak keta laju2....lagik rasa nikmatnya....ahakz

Qaseh dalia adelia said...

terasa ingin bebas jugak emm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...