Thursday, June 23, 2011

SEDAP SANGAT KE MAKAN KAT PAPPA RICH TU???

Ehsan En GOOGLE

Heh...sedap ke???ke tak sedap???sedap sebab orang belanja mungkin ya...kalau pakai duit sendiri, mungkin tak...hahahahaha!!

Sebenarnya...aku baru pulang dari berjumpa teman lama bersama BFFs aku...teman yang dah lama tidak aku temui...MUHAMMAD FAUZI KASIRAN...dia ni...satu sekolah dengan aku dulu...dia pindah masa Tingkatan 4...dah lama kan masa tu berlalu...yang nak jumpanya Aishah...tapi si Aishah ni, takkan nak pergi seorang je kan...seganlah kan...bawalah teman...cewah...padahal menyibuk je kot...heheheh...maaf ya?? XDD

Tapi yang aku kagum gila tu...dulu dia kecik gila kot!!!erk...sebenarnya...nak cakap pendek...hahahahaa...bila jumpa tuh...kecik tu mungkin masih kekal lagi...bab ketinggian tu...erk...dia dah tinggi laaa!!!mungkin dikalangan lelaki...dia masih dikira rendahlah...tapi bila dengan kitorang...dia lagi tinggi dowh!!!

Memang sah...lelaki ni...memang lambat betul tumbesarannya...kematangan pun sama tau...hah...jangan tak tahu ya...hahahaha...lagi buat aku pelik dengan mamat nih...jalan yang dia duk selalu ulangalik pun boleh lupa...haiyaaa...aku ingat aku teruk...rupanya ada lagi yang teruk ya?

Jenuh juga nak cari dia...ye lah...member aku nih...Aishah dah suruh keluar awal...yang dia ni pula...degil..tak nak keluar awal...lastlast...dah keluar...nak gerak ke USJ, Taipan...tak ada teksi...kenalah pergi mengambil...hahahaha...lawak kot...sebab tanya kat dia kat mana pun...dia sendiri tak pasti dia kat mana...haahahha!!! XDD

Hah...lepas tulah...kitorang lepak kat PAPPA RICH nih...upppss!!!dia belanja ok!!hah...jangan tak tahu...kerja kat Maxis ya...gaji memang masyuk laa kan...tapi aku ambil yang ringan je...sebab kenyang lagilah...lewat petang tadi pun...ada orang belanja...roti telur satu...roti kosong satu...fuh...rezeki tu...kalau ALLAH nak bagi...under spot je...syukur...segan gak tadi...ye lah...jumpajumpa...dia yang belanja...heheheh...terima kasih lah ya Poji oi... :))
 
Dan aktiviti beramah mesra tamat dengan jayanya...hahahaa..setelah aku dan Shakirah berloyar buruk dengan Aishah dan si Poji...miahahaaha!!!maafmaaf...tiada niat lain...sekadar bergurau senda di tengah malam... XD
Terima kasih semua...kerana membahagiakan aku walaupun korang tak tahu apa yang aku rasa sekarang...terima kasih...terima kasih...terima kasih...

YA ALLAH...terima kasih untuk segalanya... T.T
ASSALAMUALAIKUM
 

-----------------------------------------------

YF : Ku relakan cinta ini bertamu - KECEWA

2 comments:

Farah Shamsudin said...

tak bestla papa rich tu..

DiriKu said...

@Farah Shamsudin : hahhahhaha... XDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...