Friday, June 24, 2011

SIAPA AARON AZIZ TU???


Eh...siapa lelaki kacak kat atas ni?korang kenal tak?aku tak kenal lah...tapi semua orang dok kecoh nama dia sekarang nih...entah...aku pun tak pasti...sebab apa ek?musykil gak nih...siapa dia tu?hebat sangatkah dia tu sampai orang duk minat dia bagai...sebab drama NORA ELENA ke???hurm...



Heh...YF...kau jangan nak poyo sangatlah...bukan kau orang yang tergolong dalam lingkungan tu juga ke?hahahaha...okokok...aku mengakulah...AKU MEMANG MINAT AARON AZIZ nih...tapi bukan sebab dia jadi pegang watak utama dalam NORA ELENA ok...tapi sejak dia berlakon dalam drama CINTA BOLLYWOOD daripada Kota Singa lagi...memang aku dah 'jatuh cinta' sama dia...aku rasa Ntv7 yang tayangkan cerita tu...masa tu...beliau masih muda lagi...tapi dah kahwin atau belum...aku belum pasti lah pula kan...


Terbaru...filem KL GANGSTER...beliau pegang watak utama lagi...kagum aku...dalam sekelip mata...beliau mampu membuka mata banyak pihak...ternyata mutu lakonan beliau semakin baik...tidak bersandarkan kepada wajah dan tubuh badan semata...itulah yang kita perlukan sebenarnya...eceh...YF...kau tak layak jadi pengomen...dok situ diamdiam...grrrr!!!


Dan yang paling terbaru lagi...tadi dah terbaru...sekarang terbaru lagi...lantak pi lah...ada drama baru...STANZA CINTA...lakonan beliau juga...hehehehe...jangan korang semua muak tengok lakonan beliau sudahlah...harapharap tidaklah begitu ya...namun pun rezeki sudah terbentang luas kan... :)


Eh...ada yang lagi terbaru laaa!!!hah...jangan nak marah aku ek...marahlah kat AARON AZIZ ni...apasal HOT sangat sekarang nih, kan??lalalalal...tahu novel OMBAK RINDU tak???aku minat gila novel nih...terbaik dari ladang!!!hah...jangan tak tahu...novel ni juga bakal diangkat sebagai sebuah filem...ingat LAGENDA BUDAK SETAN je boleh?miahahaha...XDD


Jangan jealous semua...sekarang ni...beliau sudah berkahwin...ada 3 orang cahaya mata yang sangat comel belaka...untunglah... :)

Aku rasa...aku dah melalut banyak sangatlah nih...ni semua AARON AZIZ punya pasal...hahhahha!!good luck AARON AZIZ!!!
ASSALAMUALAIKUM


------------------------------------------

YF : Biarkan sejarah itu berlalu, agar kisah baru boleh tercipta

2 comments:

Nour Akmal said...

ade bt entri ringkas psl Aaron ni..
sbb minat dgn dia..huhuhu

DiriKu said...

@Nour Akmal : heeeee...tahu tak apa XDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...