Saturday, June 11, 2011

TERHARU DENGAR SUARA BELIAU || KEHIDUPAN

Haish...apasal tah hati aku ni senang betul nak bergenang dengan air mata...tengok ini pun nak menangis juga ke YF???Heh..hello!!!satu dewan kot yang menangis..sampai judges pun boleh mengalirkan air mata kerana beliau!!!owh..lupa nak inform..ini satu program realiti ok...KOREAN'S GOT TALENT...ala ala AMERICA'S GOT TALENT tu..hala..tipulah tak tahu kan..korang kan suka tengok programprogram realiti ni....XDD

Tapi masalahnya...memang layak kot rasa terharu dan sedih dengan kehidupan beliau nih...bayangkan...beliau boleh hidup seorang diri dari umur 5 TAHUN dan merupakan seorang ANAK YATIM PIATU!!! T.T

Korang tengoklah sendiri...baru korang boleh rasa kot...ini baru bakat terpendam yang jarangjarang orang boleh dapat!!!SO GIFTED!!! :)

-----------------------------------------





Lirik / Lyric : NELLA FANTASIA (IL DIVO)


Nella fantasia io vedo un mondo giusto,
Li tutti vivono in pace e in onestà.
Io sogno d'anime che sono sempre libere,
Come le nuvole che volano,
Pien' d'umanità in fondo all'anima.
Nella fantasia io vedo un mondo chiaro,
Li anche la notte è meno oscura
Io sogno d'anime che sono sempre libere,

Come le nuvole che volano.
Nella fantasia esiste un vento caldo,
Che soffia sulle città, come amico.
Io sogno d'anime che sono sempre libere,
Come le nuvole che volano,
Pien' d'umanità in fondo all'anima.

Terjemahan / Translation : IN MY IMAGINATION 

In my imagination I see a right world
where everybody lives in peace and honesty
I dream of souls always free
like clouds which fly
full of humanity deep inside

in my imagination I see a clear world
the night is less dark over there
I dream of souls always free
like clouds which fly full of humanity

In the imagination there is a hot wind
which blows on cities, as a friend
I dream of souls always free
like clouds which fly
full of humanity deep inside


-----------------------------------------


Aduh!!ambil lah tisu ke, tuala ke...dah meleleh hingus tu hah...haish!! -_-
Nak menangis tu, covercover la sikit...apa pun tak boleh!
ASSALAMUALAIKUM




-----------------------------------------

YF : Give me some efforts, can you?

2 comments:

yad'z said...

lirik nye pun dah menyentuh hati ni.. =)

DiriKu said...

@yad'z : tulah...mulamula..tak search pun lagu ni lagu apa..tapi memang dah sedia bergenang kot air mata dengar suara dia tuh..fuh!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...