YANG SEMPURNAKAN KU

Bila aku dengar lagu ni...terbawabawa dek bibirku...
Senang mendengar setiap bait liriknya...

Dulu...aku bahagia bila mendengar lagu ini...
Tapi sekarang...terasa juga dihati...
Namun lebih kepada sedih...

Biarkanlah...mungkin aku masih mampu lagi mendengar lagu ini...
Tapi berat aku rasa untuk merasai kembali indahnya rasa itu...

-------------------------------------------------




Lirik / Lyric

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


-------------------------------------------------

Selamat tinggal rasa yang indah... :)
ASSALAMUALAIKUM


-------------------------------------------------

YF : Rahsia tidak akan pernah kekal sebagai rahsia

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?