Tuesday, July 12, 2011

10 NAMA KASANOVA

Heh...kadangkadang...tengok kat drama ke...filem ke...novel ke...nama stok nak gempak je kan...konon sedap la tu...tapi memang sedap pun...hehehehe...XDD

Tapi laaa ni...aku nak share nama yang agakagak macam KASANOVA sikit...kira macam hidung belang laa...hah...nak tahu contohcontoh nama KASANOVA ni??Jom belek!!

-------------------------------------------------

1. Danial
2. Iskandar
3. Arfan
4. Danish
5. Affandi
6. Iqbal
7. Zarif
8. Hakim
9. Ashraf
10. Zafran

-------------------------------------------------

Kejam gila kan aku...memandai je buat entri cam ni...sebenarnya...10 nama kat atas ni..mempunyai makna yang cukup indah dalam Islam.. :)

-------------------------------------------------

1. Danial - NABI ALLAH SWT
2. Iskandar - NAMA SEORANG RAJA
3. Arfan - MENGETAHUI
4. Danish - PENGETAHUAN, BIJAK
5. Affandi - GELARAN BAGI ORANG YANG BERKEDUDUKAN
6. Iqbal - KEJAYAAN
7. Zarif - PERIANG, BERJENAKA
8. Hakim - BIJAKSANA
9. Ashraf - LEBIH LUHUR
10. Zafran - KEJAYAAN


-------------------------------------------------

YF sangat nakal hari ni ya...nak ada anak lelaki...nak letak nama sedapsedap dan bermakna...INSYAALLAH...:))
ASSALAMUALAIKUM


-------------------------------------------------

YF : Mengapa mengelak dari berkata benar?

5 comments:

iLa VaNiLLa said...

dlm novel pown sama.. T.T

jeBateja said...

ahakz....cuba check jebateja plak....tentu tak de punya...ahakz

DiriKu said...

@iLa VaNiLLa : hahahhaha..tahu tak peee XDD

@jeBateja : ye ke tak ade nih? XD

SyazwanSarawak said...

kalau perempuan lak? hikhik


Mari Join: Peraduan Advertorial MyNewsHub

DiriKu said...

@SyazwanSarawak : hahahaah...mungkin akan dipertimbangkan XDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...