KOSONG

Aku terasa kosong yang amat sangat...
Masa berlalu...
Tapi sedikit pun aku tak terasa...

Entahlah...
Aku sedikit tertekan...
Dengan keadaan sekeliling...
Dengan kehendak kehidupan...

Tertekan...
Dengan segala mainan sandiwara...
Tersepit antara kenyataan dan kepalsuan...
Dan aku hanya mampu melihat segalanya...


Ingin aku belajar dari segala kesilapan...
Ingin aku tenang dalam menghadapinya...
Biarkan mereka dengan tutur indah...
Biarkan mereka dengan tindakan itu...


Aku akan teruskan apa yang sepatutnya...
Selebihnya...terserah...
ASSALAMUALAIKUM...




--------------------------------------------

YF : Kecilnya diri ini disamping mereka

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?