Sunday, July 3, 2011

LUAR BIASA

Best pula dengar lagu ni kan...

Tapi bila tengok klip video lagu ni...fuh...seram kot...PSYCHO gila... -___-
At least tak adalah macam klip video yang kontroversi tu kan...uppss! XD

-----------------------------------------




Lirik / Lyric : 

Seandainya mengalir di sini
Yang sejernih apa yang terkunci
Pastinya di dalam diari
Bagailah kasih
Hati ke hati bersemadi

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Chorus

Luar biasa
Landah senja suria padamu
Lalu menusukku
Luar biasa suara
Siksa membisu
Akhirnya membunuhmu

Hidup ini puas dipenuhi
Yang sesali tiada berganti
Natijah rasa dizahiri
Bagai dimensi dan hipokrasi berselari

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Ulang Chorus

Tanpa kata
Tanpa rela
Biarkannya
Jatuh ke riba

Takkan pudar
Kisah kita
Nyata di rasa nyata di matanya
Lalu menusukku

Luar biasa penjara
Siksa sesalan
Dikucupnya virus

Ulang Chorus

Maafkanlah diriku

-----------------------------------------

Kadangkadang, cinta tu boleh membuat orang jadi gila... :)
ASSALAMUALAIKUM



-----------------------------------------

YF : Tiada lagi yang istimewanya

6 comments:

Chegu Zubir said...

c.z suka jugak tengok v.clip nih...hehhee....tapi komen c.z ialah make up shahir tebal...hehehe...
btw mmg best v.c nih...pengajaran buat wanita yang suka mainkan hati lelaki..huk3

DiriKu said...

@Chegu Zubir : hahhaha...bukan perempuan je ek....lelaki pun selalu juga mainkan perasaan perempuan ni XD

amirah said...

mamat lg sorg yg jadik boyfren no 2 tuu senior mira... haha.. syafiq..

DiriKu said...

@amirah : ye ke??dah ada makwe tak?? XD

amirah said...

komfem dah! makwe die senior mira jgk. sgt comel. hahaha.. ade hati keee? -______-

DiriKu said...

@amirah : alaa...ye ke??putus harapanlah nih...hahaha XDDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...