Sunday, July 3, 2011

MEMANDU JAUH KE IOI MALL, PUCHONG

Cewah!!!tak adalah jauh mana pun...cerita minggu lepas pula tu...ah...persetankan itu semua...aku nak cerita juga!!heehehe...cuma yang bestnya...aku memandu ke IOI Mall, Puchong dan aku hanya ditemani dua orang adikku yang tersayang...

Ibu dan ayah aku bagi green light pula bawa kereta...heeee...bawa malam pula tu kan...memang gempak habislah...aku memandu tak adalah pro sangat pun...jauhjauh ni...belum masuk berlari pantas lagi...baru je nak merangkak ni ha...

Tapi itu cubaan aku yang berani mati sebenarnya...jalan untuk menuju ke sana...kalau malam...memang banyak keretanya...silap haribulan...boleh eksiden...ish..minta dijauhkan...tapi bila lagi nak beranikan diri, kan?hehehehe...

Di sini, ingin aku lampirkan beberapa keping gambar...adalah edit sikitsikit...:P

 

Heeee...semuany poyo tapi merekalah cinta hatiku... :))
Untunglah dapat upload gambar...sebab ada DSLR...kahkahkahkah!!
ASSALAMUALAIKUM

---------------------------------

YF : Apakah yang sedang berlaku???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...