Thursday, February 17, 2011

AKU BOLEH BERPURAPURA...TAPI...

Aku boleh berpurapura dengan segalanya...tapi tidak pada Tuhan...

Aku boleh berpurapura tidak merasa perasaan itu..tapi hati tidak akan menafikannya...

Aku boleh berpurapura berkata tidak pada mereka...tapi batin menjerit yang sebaliknya...

Aku boleh berpurapura tersenyum..tapi sakitnya..tidak mampu dibendung...

Aku boleh berpurapura ia tidak berlaku ke atasku...tapi ia akan tetap melekat dalam hidupku...



Aku boleh berpurapura..itu dan ini..tapi aku tahu..ia takkan pergi walaupun aku tidak menginginkannya...
ASSALAMUALAIKUM

------------------------------

YF : Kenyang

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Dah lama hati aku nak dengar lagu nih..tapi malam ni baru berpeluang nak dengar..best gila dowh!!!macam perasaan aku sekarang nih..eceh....jangan buat kontroversi YF..kang ada yang menyampah...aku ada haters???waaaa...janganlah..aku tak suka hatershaters nih..please..hidup ni terlalu singkat untuk saling membenci :)

Pada aku..lagu ni bukan setakat untuk kekasih..untuk orang yang tak dikenali pun..kira jangan nilai dengan rupa luaran...kenal dulu dengan orangnya...selami hati budi orangnya..baru kita boleh nilai..jadi, kira adillah macam tu kan? :)

Tapi ada pula tu..tak kenal..tapi dah jatuh cinta??hah..tu dasat weih..ishishish..apalah ilmu orang tu ye..sampai tak kenal pun..boleh jatuh cinta bagai..tetiba teringat lagu AVRIL LAVIGNE..I'M WITH YOU..huhuhu..sedap gak lagu tu..eh..lari tajuk!!!

-----------------------------


Lirik :-

Senyum di bibirmu
Ada garis duka
Walau riang wajahmu
Penuh cerita lara

Sepi... ruang hati
Resah pun menyiksa
Orang yang kau nanti
Hilang di sudut mata

Yang jauh asyik teringat
Yang dekat tak terpikat
Tak kenal maka tak cinta

Yang jauh asyik teringat
Yang dekat tak terpikat
Tak kenal maka tak cinta

Biar jauh di seberang
Kasih tak mungkin hilang

Artis :- FRANCISCA PETER dan ROY

-----------------------------

Tapi memang betul...tak kenal maka tak cinta..yang jauh asyik teringat..tapi orang yang jauh tu..ingat ke kat kita?harapharaplah ya XD
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------

YF : Bukan perasan

KEPENATAN + KELETIHAN + KELAPARAN + KEHAUSAN = ???


Gambar tak ada kena mengena dengan entri -.-

Apabila rasarasa itu dicampur adukkan..apakah hasilnya????aku pun tak tahu..kan best boleh jadi lauk yang sedap..kahkahkah *aku merepek lagi nih -.-

Sebenarnya...aku baru balik dari pejabat..tepat jam 1030 malam tadi..aku keluar pejabat..haish..bila aku overtime je..malam pasti akan berlalu dengan cepat sangat..padahal..apa je kerja yang aku buat...tak sampai suku pun..ke aku ni yang buat kerja lembab sangat? -.-

Walau apapun...ketika aku menaip entri ini..aku tak minum lagi..aku tak makan lagi...tapi mandi dah laa..solat pun dah..haish..mata macam berat gila ja..tapi blog tak update lagi satu hari nih...macam mana tu..BEN ASHAARI..ada tips tak?? XD
ASSALAMUALAIKUM

---------------------

YF : FS, namaku yang kedua :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...