Friday, February 25, 2011

KANAK-KANAK VS DEWASA

Nak tengok tak wajah artis masa kanakkanak???kiranya..korang takkan expect diorang akan jadi HOT macam sekarang nih...fuhhhhh...sangat berbeza bhai!!!korang pon boleh nganga tengok pic ni XD *hiperbola telah  berlaku

PARK JUNG AH

PARK SOOJIN

JUNJIN

KYUNG HO

SEUNGHYUN aka TOP

TAYLOR SWIFT

ORLANDO BLOOM

MILEY CYRUS

ROBBERT PATTINSON

KRISTEN STEWARD

DAKOTA FINNING

MICHAEL JACKSON

Haish...tu je la setakat ni..kalau aku ada jumpa lagi...aku post ok!!

ASSALAMUALAIKUM *mengantuk gila!!

-------------------------------------

YF : Tak mungkin kerana sayang

FESYEN KASUT || SIMPAN DALAM ALMARI KACA..BUAT PERHIASAN

Nak tengok kasutkasut yang pelik dan boleh dipandu???jom kita cek satusatu naaa...
Jangan berebut...tak lari de kasutkasut nih...-.-


Kasut yang boleh dipandu dengan laju :-


*Catatan : Sumber dari FCUK

Hah..yang boleh dipandu tu..jangan lah letak dalam almari kaca pula...kang korang kata..aku pula yang suruh..hadoi..pe ke lurus sangat korang nih??

Ke korang nak pakai gak kasutkasut di atas tu?-.-
Pakailaa..kalau terpeliot...jangan salahkan aku ok..
ASSALAMUALAIKUM

--------------------------------

YF : Percaya atau tidak

BOLEH AKU LUPAKAN DIA???


Takkan boleh...tapi aku cuba...masih lagi mencuba...
Tapi aku tahu...pasti ada hikmahnya...
Aku berserah pada Dia..
Sesungguhnya..Dia telah memberikan aku pengajaran..
Yang amat besar dalam sisi gelap kehidupan aku...
Dia memberikan aku pengajaran..
Melalui insan yang pernah bergelar kekasih...

Aku tidak akan dapat melupakan dia...
Tapi aku akan simpan pengajaran bersama dia...
Agar aku dapat membina benteng yang kukuh dengan pengajaran itu...
INSYAALLAH...

ASSALAMUALAIKUM

----------------------------

YF : Can't wait till Sunday

AKU SELALU ADA MASALAH DALAM HIDUP...KAU TAK ADA MASALAHKAN???


Kita selalu fikir kita je yang ada masalah...
Kita je yang pening kepala nak selesaikan masalah tu...
Kita je yang tak tenteram..
Kita je yang tak tidur malam fikirkan masalah..
Masalah kita je yang besar dan sangat membebankan..

Kita selalu perlekehkan masalah orang...
Masalah diorang kecil je...
Tak macam masalah kita...
Masalah diorang biasa je..
Boleh tidur lena lagi...

Tapi apa kita tahu??
Kita tidak berada di tempat mereka pun..
Pernah kita berfikir sekiranya kita berada di tempat mereka??
Jangan harap....kita akan fikir...yang kita saja betul..
Diorang semua salah...

Selalu mengeluh dengan nasib yang menimpa kita..
Selalu salahkan takdir..
Selalu termenung sana sini memikirkan keadaan sendiri...
Selalu salahkan orang atas kesilapan diri sendiri...

Tapi itulah dunia...
Semuanya pasti bermasalah..
Duit..keluarga...tempat kerja...
Masyarakat...dan segalagalanya...
Kecil atau besar..
Hanya orang yang mengalami saja yang tahu...
Berat mata memandang..berat lagi bahu memikulnya...
Hanya orang gila yang tak ada masalah..
Setuju??

ASSALAMUALAIKUM

-----------------------

YF : Terkantoi -.-



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...