Tuesday, March 8, 2011

KUBUR LAIN-LAIN || MASIH ADA SIKAP INI

Fuh..setelah penat bekerja seharian..baru dapat update satu entri ni *penat la sangat kau ni YF -.-

Tadi..ada juga aku menjelajah blog ke blog..cerita la pasal pakaian artis wanita ni..pakai tudung.macam tak pakai tudung...itulah yang empunya blog komen...

Pastu..ada pula HAMBA ALLAH ni..yang memberikan pendapat...suka hatilah artis tu nak pakai tudung macam mana pun..KUBUR LAINLAIN KAN??aku rasa masa zaman duludulu..memang adalah istilah ni..tapi zaman dah berubah de..dunia pun makin maju..ilmu pun..takkan takat situ je kan..sendiri mahu ingat laa -.-

Aku malas nak cerita panjang..korang semua boleh singgah kat KOMUNITI ILUVISLAM dan FLAINI...


Asal nak nasihat sikit je..melenting..sikitsikit..melenting..kalau diam je..tak apalah..lainlah kalau orang yang nasihat tu..nasihat macam nak belasah orang..hah..tu tak apalah kau nak melenting..aku tak faham betul lah...

Aku pun selalu juga orang nasihat..tapi antara mengiyakan atau diam je..sebab benda betul kan..takkan nak karate pula orang tu...kena saman pula aku -.-

Muhasabah diri sentiasa :)
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------

YF : Terlerai sudah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...