Tuesday, April 5, 2011

KAU INGINKU MILIKI || NURUN NUWARRAH

Aku tak tahu la macam mana lagu ni ada dalam playlist kat PC aku...best gilaaaaaaaa!!! #bagiakulaa -.-

Bila tengok starting video nih, ada tulis kat situ...100% SINGAPURA...waa..orang KOTA SINGA laa..ala ala ALIF AZIZ gitu ye...cuba cari siapa NURUN NUWARRAH ni...tapi tak jumpa la pula..mungkin sebab aku dah mengantuk kot -.-

Aku malas nak bebel lebih...jom dengar!!!

--------------------------------


Lirik -

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Ku cuba nyatakan rasa cintaku
Hati masih terus keliru
Andai kau fahami isi hatiku
Yang benar ingin memilikimu

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Usah bandingkan sejarah lama
Kau tahu ku benar setia
Serik ku untuk bercinta lagi
takut dirimu disakiti

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini


-------------------------------------

Sedih je kan lagu ni..sobsob..sudah la tu YF..tidurtidur -.-
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------------

YF : Bolehkah?

MIMPI ITU TIDAK ADA YANG MENYENANGKAN HATI


Mengapa...semua yang aku mimpi pasal ***** tak pernahnya yang nak menyenangkan hati....semuanya macam sedih...betul...tak tipu...entah laa...mungkin itu satu petanda...yang tidak menggembirakan untuk aku...

Apa yang perlu aku buat sebenarnya??haish...aku jadi hilang tumpuan dibuatnya..kenapa aku perlu mimpi pasal *****??Sudah terlalu lambat untuk bertanya soalan seperti itu....kau sendiri yang tahu YF...sekali lagi...ketenangan aku diambil secara perlahanlahan...ya..aku jadi semakin resah gelisah..hanya kerana rasa itu..

YA ALLAH...bantulah hambaMu ini... ;(

ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------

YF : Kalau padi kata padi, tidak aku tertampitampi
Kalau benci kata benci, tidak aku nanti terus menanti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...