Tuesday, April 12, 2011

KALAU MALAS MENGUASAI DIRI

Eceh..malas...malas....memang tak dapat nak dipisahkan..aku pun pemalas..aku akui sangat tu...tapi tak adalah sampai tahap yang paling teruk dan menjelekkan...heeee...#yeke?? XD

Saja nak kongsi gambargambar yang mungkin korang dah tengok kat manamana laman kan...tapi ni memang serius PEMALAS!!! #sokongsokong C:

Jangan tiru!!!Jangan tiru!!!Jangan tiru!!! -.-














Pape hal pun...janganlah jadi manusia yang serbaserbi PEMALAS yaa...PEMALAS sikitsikit tak apalah...#nasihatuntukdirisendiri C;
ASSALAMUALAIKUM

------------------------------------

YF : Berkali ku kata ku sayang padamu


MANUSIA SUKAR DITAFSIR || UMUM


Yeah...memang betul pun...tak caya..tanya orang sebelah...manusia sangat sukar untuk difahami...tak boleh tengok sekilas lalu je...kena kenal...itu pun ambil masa..kadangkadang...kena ambil masa selamalamanya untuk memahami diri seseorang itu...

Walau anak sekalipun..seorang ibu susah juga nak tahu anak dia macam mana...kat rumah...boleh lah tahu..tapi kat luar?macam mana?sendiri mahu ingat la kan...

Suami atau isteri...memang la dah kahwin...tapi tak bererti tahu apa yang ada dalam hati diorang....silap hari bulan..esok bagi surat/minta cerai...kan ke haru tu??

Adik beradik....lagi lah...seorang macam tu..seorang macam ni...hah...seorang lagi baiklah...seorang jahatlah...akhir sekali..yang baik tu la lebih jahat dari adik yang jahat tadi....apa nak buat??

Sahabat...hah..ni memang betul masalah...ada yang perangai macam tu lah..ada yang kepala macam ni lah...kononnya ngam...tapi dalam hati...berapi je...dok pendam...kang ada yang pecah kepala sebab gunung berapi meletup...

Kesimpulannya...semuanya sama ja...seseorang itu jangan diambil mudah...jangan ingat..orang lain tu...boleh dipandang sebelah mata je...cuba tengok duadua belah mata...pasti akan nampak sesuatu yang kita tak nampak selama ni...

Ini secara umumnya sajalah ya...sekadar pendapat aku... :)
ASSALAMUALAIKUM

----------------------------------------

YF : Pengorbanan itu

BOLEHKAH? || SELAMANYA BERPURA


Boleh buat macam nih?berpurapura?
Boleh memang boleh...
Tapi sampai bila?
Aku pernah buat...sekarang buat..berpurapura...
Sakit memang sakit...pedih tetap pedih...
Tapi siapa yang tahu...Dia... :)
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------------

YF : Cinta tidak tahu di mana
Tidak tahu dengan siapa

ALL SHE KNOWS || HIS LOVE

Bila kita sayang seseorang tu...
Sakit bila kita tengok..
Hanya cinta bekas kekasihnya yang dia tahu...
Hanya kasih bekas kekasihnya yang dia nampak...
Hanya sayang bekas kekasihnya yang dia mahu...

Kita yang sedia ada di depan, tepi mahupun belakang dia...
Tak sanggup nak tengok dia macam tu sentiasa...
Tak sanggup nak tengok dia bersedih berduka lara...

Tapi apa yang kita boleh buat...
Selagi dia menutup hati dia untuk orang yang baru...
Bukan kita tak cuba...kita cuba...sehabis baik..
Tapi kalau wajah bekas kekasihnya saja yang bermain di mata...
Macam mana?

---------------------------------------------



Lirik -

Once again you're home alone

Tears running from your eyes
And I'm on the outside
Knowing that you're all I want
But I can't do anything
I'm so helpless baby

Everyday same old things
So you're still feeling pain
Never had real love before
And it ain't her fault

She knows better but
She can't help it
Wanna tell her
But would that be selfish
How do you heal
A heart that can't feel, it's broken
His love is all she knows, all she knows, all she knows
His love is all she knows, all she knows, all she knows

You've been living this way so long
You don't know the difference
And it's killing me
Cause you can have so much more
I'm the one your looking for
But you close your eyes on me
So you still can't see

Everyday same old things
So you're still feeling pain
Never had real love before
And it ain't her fault


--------------------------------------

Please be with her..
She needs your support #me
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------

YF : Can't hide it anymore

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...