Sunday, April 17, 2011

MENCUBA TAPI . . .


Cuba untuk menyibukkan diri...
Dengan kerja...
Dengan keluarga...
Dengan sahabat handai...
Dengan dunia internet...
Tapi...itu semua tak membantu....

Bila dengan kerja....aku teringin nak kongsi masalah kerja aku dengan dia...
Bila dengan keluarga...aku teringin dia bergelak ketawa dengan mereka...
Bila dengan sahabat handai...aku teringin dia ada bersamasama agar dapat mengenali mereka...
Bila dengan dunia internet...aku seringkali melihat gambarnya...
Dan pabila malam....ya...aku merindui dia...

---------------------------------

Wow....best gila rasa macam yang di atas tu...pernah tak rasa macam tu???
Hahahahha...memang terbaikkan???ni namanya #angau... C:
Habaq mai kalau pernah rasa....#winkwinkwink
ASSALAMUALAIKUM

---------------------------------

YF : Penunggu Istana

PERTAMA KALI BELEK NIKON D90

Fuh..memang terbaik...memang la terbaik..benda mahal bhai...hahahaha...petang tadi..aku baru lepak dengan membermember aku...kat Khulafa, Seksyen 20, Shah Alam...dengan Noor Haniza, Nur Taqwa dan Nur Helmin... :)

Tapi pergi sana naik bas je lah...tunggu bas..macam tunggu durian jatuh je kan..haish...1jam setengah tunggu tau!!baru nampak batang hidung bas tu...erk..sejak bila bas ada hidung ek??? -__-


Nur Taqwa bawa DSLR dia..Nikon D90..malumalu aku nak pegang tau..dia siap ajar aku lagi macam mana nak guna...kena setting baik punya baru gambar cantik...fuh..kagum aku weih...dia ajar semangat betul...aku pun semangat la nak dengar kan...dia ajar asas sajalah...itupun..kalau kena pergi kelas..mau ratus jugalah kan kena bayar yuran dia..sangat tak sanggup...lastlast..aku hanya mampu memandang je DSLR tu...macam pandang pakwe..senyumsenyum..belekbelek...hahahahhaa!!macammacamlah yang diajar tadi..nak kena praktis je...boleh tak pinjam Cikgu Taqwa???bolehla yaa..saya pinjam satu bulan jeee...boleh tak??hahahaha...YF...dia bawak tidur DSLR tu..kau jangan mainmain.. XD

Sampai lewat petang jugalah lepaknya...terima kasih semua...terasa petang itu sangatlah indahnya..bergelak ketawa..melayan iklan Nurtaqwa...sapkoklu!! XD
Mendengar pendapat Nur Helmin dan bergurau senda dengan Noor Haniza... :)

Dah lama tak jumpa kembar berdua itu..segansegan...hahaha..siap nak patah balik kot...kahkahkahkah...YF..YF..poyo sangatlah kau nih.. 

Hurm...bilalah ni aku nak beli sendiri??tapi aku nak kahwin dulu, boleh??soalan itu rasa sangat menggelikan hati yang semakin mengecil ini..kahkahkahkah...tunggulah dulu..kalau ada rezeki lebih..aku beli ok...just wait and see...INSYAALLAH..someday..I'll have it.. :)
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------

YF : Dia bukan aku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...