Friday, April 29, 2011

ON THE STAGE || CONVOCATION

Eceh...tajuk dah Inggeris...tapi aku tak nak taip entri dalam Inggeris...boleh??kehkehkeh...

Saja nak update blog memalam buta macam ni...sebenarnya aku baru dapat gambar konvokesyen yang diorang snap atas pentas tu kan....heeee...akhirnya...sampai juga ye...

Ok..ok..aku malas nak taip lebihlebih..ada kerja lain lagi aku nak buat...ada 3 keping semuanya...harap janganlah muntah ya tengok gambar aku tu.. XD

-------------------------------------------------





-------------------------------------------------

Hehehehe...amacam??cun tak??#okbolehsepaksayalajulaju :P
Oklah...kena pergi dulu...ada kerja nak buat...itupun kalau mata aku masih mampu bertahan..:)
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------------------------

YF : Aku kecewa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...