Sunday, May 29, 2011

MUTIARA JERNIH INI || JATUH LAGI

Entah kenapa...
Dada ini terasa sebak...
Terasa sedih yang teramat...

Sakitnya...
Pedihnya...
Tapi mengapa?

Adakah?
Benarkah?
Patutkah?

Mungkin...
Inikah yang patut aku terima?
Tunjukkan aku sesuatu YA ALLAH... T.T
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------------

YF : Masihkah aku berhak untuk hak itu?

AISHITERU || SHINITERUYO

Lagu ni lagu tema untuk Sinetron Cinta Melodi kat Astro...tapi aku tak tengok lah...sebab Astro pun tak ada...hahahah...

Mulamula...tak ambil port sangat...entah...tapi bila dengar lirik dia...lirik dia tak banyak ulang sangat...lebih kepada bercerita...I like that... <3

Jadi, aku paksa korang semua dengar juga!!tak kira!!miahahhaa!! XD

--------------------------------------------------




Lirik / Lyric :


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti

Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu

Apakah sama yang kau rasakan
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru (I love you)

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo (meskipun kamu jauh)
Kiminoi shuaguaratala (aku tetap mengingatimu selalu)
Shiniteruyo (percayalah) shiniteruyo (percayalah)

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru (I love you)

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru (I love you)


Tapi...untuk versi lirik saja...ada extra lyrics tau...so, klik la kalau nak dengar....winkwinkwink!! XD




--------------------------------------------------

Aku suka part Bahasa Jepun tu...erk...saja je lah nak bagitahu...tak boleh??grrrr -____-
ASSALAMUALAIKUM


--------------------------------------------------

YF : I love you, can't you hear that? T.T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...